Gekeopreisr.reismee.nl

Reis part 2 (van de ?)

Hello,


Hier ben ik weer, vanuit een luxe hotel op het prachtige Mauritius..
Ja! er is idd iets mis gegaan..


Ik zou om 11:25 opstijgen vanuit parijs, om vervolgens te landen en 1,5 uur hebben om over te stappen op mijn vlucht naar Antananarivo (Madagascar) maar je raad het al.. dat is dus niet gelukt.


We stonden klaar om op te stijgen, maar het duurde wel heel lang voor de piloot al zn moed verzameld had.. tot hij begon te praten en vertrelde dat we technische problemen hadden *slik*.. dus hop, wij weer terug naar de Gate..


we mochten gelukkig nog wel in het vliegtuig blijven zitten, maar er kwamen allemaal auto's en andere wagens aangeraced en die waren van alles aan het kijken en doen.. na ruim een uur gewacht te hebben was alles onder controle en hoefde alleen de vleugels nog ijs vrij gemaakt te worden.. maarja, tegen de tijd dat we terug naar de opstijgbaan gingen was het al half 2.. oftewel.. dat vliegtuig naar Antananarivo kon ik wel op mijn buik schrijven!


daarom zit ik nu hier, ik heb best lekker gedouched en zou ook best lekker slapen vannacht.. maar met een beetje pech ben ik nu pas 11-1 op eindbestemming ipv 7-1..

duimen jullie mee dat er eerder een plekje voor mij is op de vlucht naar Fort Dauphin..?!


Groetjes van het normaal zonnig, maar nu donker Mauritius!

Reacties

Reacties

Renate

Dat is wel pech hebben zeg! Maar gelukkig zit je wel in een hotel en niet op een krakkemikkig plastic stoeltje op het vliegveld. Geniet nog maar even van de luxe. En je kunt Mauritius inkleuren op je wereldkaart. Been there, done that, got the t-shirt.

wim dorrepaal

Wat een tegenvaller voor jou om te stranden op mauritius.
veel sterkte en een spoedige tocht verder naar je bestemming.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!