Gekeopreisr.reismee.nl

Part 3, last part!

Hello!

I made it!

Na een nacht in Mauritius te slapen, ben ik naar Antananarivo gevlogen. Daar moest ik nogmaals overnachten omdat de vlucht naar fort dauphin al weg was. Het was niet een erg lange nacht. Om 3 uur s nachts zou de shuttle naar her vliegveld gaan, ik wilde proberen op de vlucht te komen anders had ik tot zondag in Antananarivo gezeten.. Na wat gezoek en heel veel gewacht (ze kunnen hier niet door werken) is het gelukt en kon ik inchecken. Gelukkig was het een erg klein vliegveld en was ik ook snel door de douane heen. Bij de gate zag ik een propellor vliegtuig staan en dacht 'dit wordt leuk' maar het was een super vlucht en omdat we niet hoog vlogen heb ik bijna de volle vlucht naar buiten gekeken. Helaas wilde de meneer naast mij dat ook, met als gevolg een te zwaar ademen kerel in mn nek :(

Donderdag ochtend kwam ik dus aan in fort dauphin, sindsdien hebben we nog vrij weinig gedaan veel introductie gehad. Wel hebben we gisteren middag en vanochtend een begin gemaakt aan de schoolbanken. Met roestige oude zagen haha.

Dinsdag gaan we naar Mk, om daar een school af te maken, dan zitten we niet meer in town maar echt in een dorp. Ben benieuwd hoe ze daar leven. Hier was ik toch wel geschrokken de mensen leven met 7 man in een huis zo groot als mijn oude slaapkamer.. wel zijn alle mensen erg aardig en zien er vaak gelukkiger uit dan de meeste bij ons

Ik hoop dat ik snel wat nieuws kan laten horen!

Reacties

Reacties

Wim

Ik vind je wel erg flink hoor zo in je eentje over de wereld zwerven. Pas goed op je zelf en doe geen domme dingen. Een knuffel van opa.

Glenn

Hee Geeekie!,

Leuk om die berichten zo te lezen :D, hoop dat je er erg naar je zin zal hebben!

Grtz, Glenn

peter

he geke
we vinden het nog steeds heel erg dapper dat je het alleen doet.
we kijken uit naar je volgende bericht ,doe voorzichtig en dan hopen we je over een aantal weken hier weer gezond te zien.
gr marjo en peter

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!