Gekeopreisr.reismee.nl

Back in town

Hellooo,

We are back in town!

Paar dagen niet in de bush bush maar iets meer luxe... nou ja luxe.. We hebben besloten dat we samen met de andere volunteers in een hotel slapen. Dat betekent een echt bed een echte douche waar ook enig sinds warm water uit komt! Een paar dagen mn tentje uit.

Donderdag gaan we terug naar St luce, daar is het moeilijk telefoon opladen & voor verbinding moet je ongeveer in een driedubbele flikflak staan. Dus dit wordt voorlopig mijn laatste berichtje

In St luce zijn we begonnen aan ons nieuwe project, en ben ik ziek geweest.. alles via verschillende wegen eruit gegooid maar gelukkig was ik op tijd beter voor mijn verjaardag! Heb een leuke dag gehad met lekker weer en leuke mensen :)

Ook zijn we inkopen aan het doen, veel dingen zijn in de kleine dorpen niet te koop dus moet het nu. Ook heb ik wat kaartjes verstuurd heb niet iedereen kunnen sturen dus you're lucky als je er een hebt :D

We zijn net terug van de zilversmid waar we een traditionele Madagascarse armband laten maken :) beste souvenir wat je kan hebben.

Ik update weer zodra ik terug ben in fort dauphin, dat wordt eind februari/begin maart.

speak to you later!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!