Gekeopreisr.reismee.nl

De laatste spulletjes..

Hallo!

Vandaag nog even de action en kruidvat geplunderd, de laatste spulletjes gekocht.
Vooral wat medische dingen, pleisters, plijnstillers enz enz..

Wat hier zo normaal is om te kopen, is daar een hele zeldzaamheid. oftewel, inkopen doen!
Met mijn gestuntel weet je maar nooit of ik mezelf heel kan houden.

Ook heb ik mijn slaapspullen, 2 weken terug al in huis gehaald bij Obelink.
Lonely planet Madagascar is ook besteld, hoofdlampje (donker 's nachts) is besteld, afgelopen maandag met de Malaria tabletten begonnen en al 2 (van de 3) spuiten in mn arm gezet!

Dus nu: WACHTEN

17 dagen, 17 dagen om te bedenken hoe ik alles mee ga krijgen..
1 stuk handbagage & 1 koffer van 20 kilo..

Laatste spullen!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!