Gekeopreisr.reismee.nl

building and teaching

We zitten nog in Mahatalaky en deze week heb ik vooral genoten van het mooie weer, o.a. om van mijn winter kleurtje af te komen..

Natuurlijk zijn we ook druk bezig met het afmaken van de school, het grote werk is zo goed als af. De vloeren liggen er overal in en alles in netjes afgewerkt en ook het wit schilderen is zo goed als af. Nu zijn we bezig met de kleine klusjes en wachten we nog op de ramen en deuren.

Maar we hebben niet alleen aan school gewerkt, we hebben ook Engelse gegeven aan de secundaire school in Mahatalaky. Ze hebben maar 1 Engelse lerares die 3 dagen per week komt voor 6 klassen.. maar ze komt vaker niet dan wel & dan krijgen de leerlingen gewoon geen Engels. Het niveau is dus bedroevend laag..

Er zijn ook al wat rare dingen gebeurd, dinsdag hoorde ik opeens een hard geschreeuw in combinatie met gehuil. Ik was niet de enige die het hoorde want al snel was de hele school er bij.. op dat moment kwam er een groepje meisjes aan lopen met in het midden het schreeuwende en huilende meisje dat werd voorgetrokken door de andere. Ik dacht dat ze was gebeten Door een slang of iets dergelijks maar de mensen zeiden dat ze was bezeten door demonen & de rest van de dag heb ik alleen maar mensen zien bidden.

Gelukkig ook leukere ervaringen, zondag waren we op pad geweest om de omgeving te ontdekken & heb een heerlijke tocht gehad en mooie foto's gemaakt. Ook heb ik bij de campsite verschillende wilde dieren op de foto gezet. O.a kikkertjes, lizzards en een baby kameleon. Voor de slang was ik helaas te laat met de camera :(

Reacties

Reacties

Jannie dorrepaal

Lieve kleindochter.
Heel fijn om te horen, dat je het naar je zin hebt.
En dat we steeds berichten van je binnen krijgen.
Heel veel succes en een dikke zoen van opa en oma.
Doei.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!