Gekeopreisr.reismee.nl

New place, new project.

Afgelopen zondag zijn we verhuisd naar St. Luce en te voet. Gelukkig werd het meeste van de bagage de volgende dag met de 4x4 gebracht maar de spullen die je die dacht, nacht en ochtend nodig had moest je op je rug meenemen.. Dus kleren, toiletspullen maar ook je tent, matras en slaapzak. Dat is best zwaar.. Gelukkig kwam er 1 van de day guards mee die in St. Luce woonde.. en hij wilde mijn tent wel dragen ^^ scheelt toch weer 4 kilo..

De tocht was 12/15 kilometer tussen de bergen, open velden, rijstvelden, over de rode wegen en langs de laatste stukken regenwoud.. We hebben er ongeveer 3 uur over gedaan, dankzij de bagage en slechte wegen waren we helemaal op toen we aan kwamen, gelukkig konden we direct aanschuiven bij de lunch.

Verder hebben we die dag de omgeving verkent en een snelle duik in de bijna zwarte oceaan.

Maandag en dinsdag hebben we een paar keer samen gewerkt met ACP, onderzoek doen in het regenwoud. We hebben gespot;

Kingbird, fat - tailed lemurs, en een liftel gekko en natuurlijk heel veel kameleons, kikkeren, spinnen, vleevleermuizen en andere insecten..

Ben behoorlijk gehavend uiuit het regenwoud gekomen, smalle paden, veel stekelplanten, moeilijk te overbruggen plassen en veel muggen die niks om het anti-mug geven..

En om jullie blij te maken. Het is momenteel strak blauw en 30 graden!

Ine Woudstra

Pak die 30 graden maar in, in je koffer!
XXX

Wim

Leuk nieuws van je te horen dat het goed gaat.
30 graden dat lijkt mij ook wel wat. Het is hier koud en guur.
Leuke gids die je tent wil dragen. Het is hard werken begrijp ik. Doe vooral voorzichtig en neem niet te veel risico's. We wensen je veeplezier en een behouden thuiskomst. Wim & janny.

WIM EN JANNY

Hoi lieve kleindochter.
van harte gefeliciteerd van opa en oma en nog veel gezonde jaren hierna. We gaan van middag naar je broers verjaardag
maar zullen ook aan jou denken, in het verre madagascar.
Doe goed je best en werk heel voorzichtig we willen je wel weer heel terug krijgen. De groeten aan je Gids en bedank hem voor zijn goede zorgen.

Karin Dunnewind

Geke, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Jan en Thea

Hallo Geke. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Over een week of zes krijg je er ook een hand bij. Thea en Jan